Första uppddateringen på dagen!

När vi vaknade sken solen och vi bestämde oss för en frukost på framsidan!

Det vara bara det att när vi fixat i ordning allt så försvann den! Ha ha.. så typiskt.. Fram med mössa och filt till Lexie  medans vi andra fick sitta där o huttra!

Nää.. så farligt var det inte.. det är ju fortfarande varmt ute... men man känner allt när solen går i moln! Som tur är så verkar det som att det kommer att spricka upp igen. Å har jag lite tid över ska jag fasen i mig sola lite idag!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Vilken söt mössa hon har! :D



Svar: Jag tycker inte man ska jämföra faktiskt, för som sagt så upplever man allt så olika :P Precis som du säger.



Jaa, vi kvinnor är verkligen häftiga! Shit va vi kan alltså!

2011-07-06 11:54:59
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Evelina - BF 5 juli

Hej söta! Ja du, jag hade mer än gärna legat i förlossningsrummet och krystat nu (ja eller snarare haft de gjort? Tror du man kan hoppa över de?)...men nej då sitter hemma och försöker komma på vad denna dag har att erbjuda medan pluttis gör värsta häftiga snurrarna i magen (ja enligt honom...jag tycker han kan koncentrera sig på att hitta rätt väg ut...) ;) Hahaha..nej då, han kommer väl när han känner för det. Han kanske har det lite för bra i mammas mage :) kramar

2011-07-06 12:26:21
URL: http://evelina84.blogg.se/
Sandra - Mamma till Timo

Hej!:) Hitta precis din blogg:) Alltid kul att följa unga mammor och deras bloggar:) Är själv 19 och har en liten pojke på 3 månader:)

2011-07-06 13:30:04
URL: http://saandralovekeviin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0