Sol sol...underbara sol!

Så skönt att ännu en dag vakna upp till sol sol sol!!

Men i dag tror jag vi får passa på att njuta för sen kommer regnet!? Och sen ska det bli fint lagom tills att Classe åker igen nästa vecka!!

Kan Ni fatta... 4 veckor har alltså passerat och det är dags för Lexie och mig att stå på egna ben igen. Men det tänker vi inte på nu! :)


En rätt så vanlig position när vi ligger vid båtplatsen! :)


Va? Var det någon som sa att det lukta bacon? Skiit samma... jag bjuder på det.. å gött är det!


Här däremot har Ni en läckerbit!! Om man ändå kunde vara så söt utan att behöva göra ett endaste dugg!

Nä.. nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste ut i solen lite innan besöket kommer å när dom kommit antar jag att vi tar en tur med båten längs kustremsan! Smögen...Kungshamn... Fjällbacka... Hunnebo och tillbaka kanske...

Hoppas NI alla får en fin dag!
Kram till Er!

Kommentarer
veronica - fyrbarnsmorsan!

Åh herregud så avis jag är på dig!!!!

jag fick flashbacks på när jag bara hade Cevin och kunde göra precis som du, bara ligga och slappa medan Cevin då låg och sov i vagnen el låg och pratade för sig själv - det var tider!!!!!

Jag blir galet avis på dig som kan ligga och njuta av solen..... ahhh!!!

Idag kan jag absolut inte det... badstranden för mig är ett träningspass haha!!!

kramizzz fina du!!

2011-07-21 11:53:48
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Sara - Mamma till maja

Underbart det ser ut!

Här har molnen bitit sig fast o det regnar mellan varven. Högst okul.



Det där ser RIKTIGT skönt ut iallafall! :)

2011-07-21 18:45:07
URL: http://smileysara.blogg.se/
Elin - Mamma till My

Härligt med soool :) Här har det regnat hela dagen och varit grått.



Ser superskönt att kunna ligga och slappa i solen! :)

2011-07-21 19:20:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Landkrabba

Hej!



Sitter och googlar runt efter bloggande sjömansfruar och hittade dig! Är själv sambo med en sjöman som åkte nu i veckan, första gången efter vårt första barns födsel. Känns pirrigt och nervöst :) Känns skönt att se andra gräsänkor klara sig ;) Söt dotter ni har förresten!

2011-07-22 09:58:24
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0