Solen...vart är du?

Det går sådär med min bränna just nu! :)

Efter att ha tittat på vädret i Iphonen var jag säker på att jag skulle få sol hela denna vecka! När jag kom hit ändrade det sig! :( Det är visserligen varmt och inte helt skitdåligt... vilket ju är skönt. Men jag hade ju planerat en vecka i solbädden och ev. några sköna dopp i sjön!

I stället får man svettas runt i kvalmig värme med en halvsvettig unge på armen. Eller nä.. så jobbigt har jag det inte.. Hon gillar faktiskt att sitta i sin babysitter och titta på omgivningen vilket är väldigt praktiskt!



Som vanligt (nu för tiden) har jag inget direkt planerat idag utan dagen får ta mig som jag är! :) Nästa vecka blir det fullt ös då varenda dag är inbokad (har jag för mig)! Phuew! Så därför tänker jag inte stressa upp  mig denna vecka å göra några större utsvävningar!

Position: Halvsittande/liggandes i stol/soffa med en bok...passar mig perfekt en dag som denna känner jag!

Kommentarer
Krilla

Solen är här i sollefteå.. Du/ni är hjärtligt välkomna :)

2011-06-09 13:18:08
Melanie

här har det varit svalare ett par dagar nu, rätt så skönt tycker jag:)

2011-06-11 07:18:21
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0