Eftermiddagen

Tog med mig Lexie ner på stan ute vilket ju kan verka "risky"...men snäll som hon är så gjorde hon inte mycket till väsen av sig.  Fick till och med bökat in henne i ett provrum på Lindex där jag skulle prova en klänning samt ett amningslinne! :) Inne på KappAhl var hjulen för breda och hon fick stå lite utanför.. men eftersom jag bara skulle prova ett plagg så gick det ju jättefort! :)

Ja, såhär har vi sett ut idag.. lite ledig klädsel i tights och mammatröja faktiskt.. funkar bra nu när man behöver lite pösigare kläder för att inte "degmagen" ska synas allt för mycket. :) Sen kanske inte koftan är sådär supersnygg men eftersom det var lite kyligt ute och jag inte ville ta vinterjackan fick den åka på vare sog jag ville eller inte!


Kommentarer
Emmy- Mamma till Jack och Link



Åh jag hade Link med till Lindex igår. Han skrek hela tiden :D Ska vi byta bebis??

2011-03-31 08:08:31
URL: http://artanimagen.blogg.se/
joi

Gud vad du e duktig. Jag oroar mig för att jag ska ut o baxa idag o prova jeans.. Jag vill ha med mig någon.. ha ha..

2011-03-31 09:26:09
URL: http://blogg.mama.nu/missjoi

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0