Shoppingen gick sådär...

Nää.. det blev ingen outfit till Mia idag.. Hittade visserligen två plagg som jag skulle kunna köpt men så blev jag lite osäker på hur.... och om.... dom (ens) skulle användas efter graviditeten...Lite lagom onödigt att slänga ut flera hundra på något som sen bara kommer att hänga där. Så i stället tog jag mitt förnuft till fånga och tänkte att jag kan köpa något roligare sen i stället! :)

Men... jag var ju ändå tvungen att trösta mig på något sätt så jag gick å glodde lite på smyckena på Gina och hittade detta!!



Nu får jag ta och leta fram någon gammal trasa i garderoben i stället!

Show you later!!

Kommentarer
Sara - Mamma till Maja

Tror du gjorde heelt rätt i att inte köpa nått nytt nu. För hur det än är så blir de kläderna man köpt med magen lätt anpassade därefter och dessutom förknippade därefter och jag lovar att det är BETYDLIGT roligare att shoppa loss nu när kilona NÄSTAn är borta. slår vad om att du blir hur fin som helst i den "gamla trasan" du hittar i garderoben ;)

trevlig helg!

2011-03-04 16:50:42
URL: http://smileysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0