Tröttisar..

Morgonens trötthet vet vad jag inte vad jag ska skylla på för i natt har vi faktiskt fått sova...med små undantag för amning två gånger.

Lillan lyckades ha sin vakenperiod i går kväll från 20:00-23:00 (wohoo) för att sedan vakna strax efter 00:00 för lite mat... sedan sov hon till strax för 03:00 då det var dags för lite mer mat och så somnade vi om ända till 07:00!!

Rätt så bra tror jag!? Klart att sömnen blir störd men vi har inte behövt vara vaken ett par timmar mitt i natten som det annars kan vara. :)

Nu ligger vi nere i soffan och myser och laddar inför ännu ett besök från Karlskoga. I dag är det mamma och Olle som kommer ner och hälsar på!




Oj!! Trots att man tycker att man går upp tidigt så drar klockan iväg och nu är hon redan 08:30! Tror jag låter skruttan ligga kvar lite på soffan medan jag själv ska försöka ta tag lite i mig själv. Bäst att passa på! :)

Kommentarer
frida

neej jag vill inte välkomna den ännu haha!!

Efter sommaren hade vart toppen lixom ;)

2011-03-22 10:52:39
URL: http://fritte.blogg.se/
Helena

Hon är väl för söt, längtar efter att få täffa lill fisen:)

2011-03-22 16:59:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0