Inte så intressant inlägg kanske...

Oj vilken dålig uppdatering det var i går då!! Ett enda inlägg!!

Det var ett till på väg in i går kväl....l men då vi fick besök och Lexie skulle äta så hann det, jag började skriva, försvinna!! En vardag nu för tiden då man inte riktigt själv kan bestämma när man ska blogg eller inte. Det finns ju liksom andra saker mellan matningarna som man också måste göra innan man sätter sig vid datorn.

Dessutom kände jag mig ju lite hängig i går. Jag vet inte vad det var men jag kände mig lite sådär små sjuk. Tror det var brist på sömn helt enkelt och även om jag kanske inte sovit helt perfekt i natt så känner jag mig ändå lite bättre idag!



Jaha.. så var det med det... nu ligger "sessan" här och knorrar och vill ha mat! Men vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0