Ännu en dag som ska gå i solens tecken!

Då vi har förmiddagssol på framsidan av huset blev det idag vår första frukost där! Ohooo sweet lord va skönt det var!! Lexie är med i sin babysitter som hon gillar att sitta i när vi ska äta..laga mat osv.. Hon vill ju också vara med liksom!



Nu ska vi göra oss i ordning för att sticka ner till lägenheten en sista gång (kanske) för att köra skräp till tippen och sen hoppas vi på en liten stund i solen i eftermiddag.

Å sen... Ja sen ska mami springa vårruset... eller springa.. nej.. gå rättare sagt! Det blir jag och några tjejer på jobbet. Ska bli jättekul att träffa dom.. och vilken tur med vädret man kan ha då, då det efteråt blir mys med picknick också!!

Kommentarer
Timjan o Akleja

Hej,



Vad kul att se lite bilder från huset, vad fint det ser ut!! Jättekul! Hur stort var det, och var ligger det? Du har kanske sagt det men jag skyller på amningshjärna... ;) Jag älskar verkligen att bo i hus, vi har inte ångrat en sekund att vi flyttade... S kanske ångrade sig lite idag iofs, när han grävde i trädgården i flera timmar... ;)



På tal om trädgård så har jag tre tips; gå en kurs i trädgårdsdesign, alt ta dit en trädgårdsdesigner - beror lite på hur intresserade ni är av att lära och göra själva; skaffa ett konto på Odla.nu/forums och ställ alla dina frågor - finns hur många som helst som kan allt och gärna svarar på frågor; köp några bra trädgårdsböcker (kan tips om några om du vill :D). Hur stor tomt är det?



Ha det bra,

kram!



2011-05-10 20:17:09
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Timjan o Akleja

Vad kul att få se bilder från huset, vad fint det ser ut!! Hur stort är det, var ligger det? Du har kanske sagt det men jag skyller på amningshjärna... Vi älskar att bo i hus, har inte ångrat oss en sekund... Kanske att S ångrade sig lite idag när han grävde i trädgården i flera timmar... ;) Hur stor är er tomt?



Ang trädgård så har jag tre tips; gå en kurs i trädgårdsdesign, alt ta dit en designer - beror på hur intresserade ni är; skaffa ett konto på Olda.nu/forums och ställ alla dina frågor - finns massa kunniga där som gärna svarar på frågor; köp några bra trädgårdsböcker (jag kan tips om mina favoriter, om du vill :D).



Ha det bra,

Kram!

2011-05-10 20:25:38
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Therese- Mamma till Ameah

Åh vad bra ni har det :D Underbart att bara kunna öppna dörren och slå sig ner i solen!



Inga olyckor här itne. Idag vände hon sig igen så jag tror nog att hon kan :D

2011-05-10 20:33:02
URL: http://mylifeinthai.se
i min lilla lilla värld

Där satt hon bra minsann

2011-05-10 22:53:25
URL: http://saratilling.se
Linda-Mamma till Alfred

Vad mysigt! Har inte vågat ta ut Alfred så i direkt solsken han kisar o vänder o vrider på huvudet åt solen..får bli lite äldre..

2011-05-11 09:51:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0