Åska!

har året första åskväder dragit in!!



Jag är verkligen inget "fan" av åska alltså! I alla fall inte när jag är ensam.

Jag vet inte riktigt vad det är som gör mig så rädd men jag tycker helt enkelt att själva ljudet är det läskigaste tror jag!! Att det sen kan slå ner kommer nog på andra plats.

Lexie och jag körde paraply och babybjörn!!

I skrivande stund har åskan dragit sig bort och solen hittat fram igen. Gött det!!

Kuriosa: När det började att regna stod vi och pratade med grannarna... och hon i gröna huset sa att det gula huset i alla fall står högre upp än vårat! :) Det tyckte i och för sig hon i det gula huset inte var så roligt...men hon var inte lika rädd längre!! :) Så jag får väl tänka på det då nästa gång! :)


Kommentarer
Ida - mamma till Nova <3

Åskan har dragit förbi oss med ikväll. Men själv så tycker jag att det är lite småmysigt när de regnar o mullrar lite. Krypa upp i soffan under en filt och tända lite ljus ;)

2011-05-11 20:46:46
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Ja jisses vad det åskade o regnade här igår kväll med!

Nä absolut inte, bara undrade litegrann, eftersom jag inte riktigt tagit ut Alfred på det viset, utan haft han ute i vagnen med solskydd på;)Men vi skall köpa en liten solhatt. Sedan även om det är varmt är dom små så känsliga ifall det är lilla minsta drag o man vill ju inte att de skall bli förkylda=( Krävs inte så mkt för det tyvärr.

2011-05-12 11:46:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0