Dagen efter!

I dag är det söndag men känns som måndag? Vet inte vad det är som gör det men konstigt är det! :) Jaja... söndagskänslan kankse infinner sig mer under dagen vad vet jag?

I går vad det i alla fall jätte trevligt och på kvällen dök även Classes föräldrar upp. Vi grillade och hade det gött helt enkelt! Sen tittade vi lite på Eurovision sådär vid sidan av och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om bidragen!? Kul var väl ändå att Saade kom 3:a (har jag hört då jag visst somnade)!

Pappa, Anna-Lena och Kristin åkte strax efter att Sverige uppträtt då dom ju skulle hemåt Karlskoga och Kristin med en buss mot Göteborg medan Classes fröräldrar stannade kvar tills alla bidragen sjungit.

Lexie har haft en bajsnatt rent ut sagt...men säkert en bra natt enl. henne själv då hon gladeligen legat och sprattlat i sängen och hållit mamma vaken mer eller mindre hela natten! :)

Det ska jag nu ta igen med ett avslappnande varmt bad!!

Tack alla för i går!

Kommentarer
Anonym

Tack för en jättetrevlig dag! Huset är jättefint och kvarteret lummigt och mysigt! Där kommer ni nog att trivas! Kram från Fdin & N-N

2011-05-16 10:15:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0