Fredag den 13:e!

Så kom dagen man helst inte vill ska inträffa!! Nämligen fredag den 13:e!!



Jag är nog lite skrockfull fast jag kanske inte riktigt vill erkänna det för mig själv!

Jag går t.e.x inte gärna på A-brunnar.. och om jag gör det måste nån dunka mig tre gånger i ryggen... Under stegar vill jag inte heller gå.. och om man är två stycken som är ute å går så får man INTE gå på varsin sida lyckstolpen...för då blir man osams!! :)

Jag hoppades dessutom att Lexie INTE skulle födas på just datumet den 13:e... för några gånger per år faller ju just 13:e in på en fredag!! Å hur kul är det liksom!? Ha ha.. Jag vet..jag är töntig! Men jag hade tur.. hon pluppade ut den 12:e!!

Däremot kan jag nog vara lite slarvig med att lägga nycklarna på bordet. Aja baja!! Men i dag har jag (peppar peppar) trots allt slarv med reglerna klarat mig undan väldigt bra tror jag! :)

Hur har det gått för Er?

Kommentarer
Caroline och hennes två V:n

Jag och brorsan är båda födda den 13:e. Och tror du inte att jag vid varje födelsedag som inträffat en fredag haft otur?!



Hoppas att du slapp undan oturen idag! Kram från oss. P.S Fiiint vart det efter ditt piffande i köket! D.S

2011-05-13 21:43:54
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Inte min dag idag :( tur att man kanske kan skylla på datumet ;)

2011-05-13 22:38:10
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
frida

Ja fick en kniv i tummen, hällde vatten på hela bordet, snubbla på ljudsladden å paja ljudingången på datorn, kvällen sluta med huvudvärk. Heja frida!! haha

2011-05-14 00:18:41
URL: http://fritte.blogg.se/
Fatima

Vet du,, jag började bli sjuk i huvudet som ung.. ville inte heller gå på a-brunnar.. men om jag råkade göra det så fick jag panik.. och om jag inte hade ngn vän med mig så bad jag en främling knacka på min rygg hahah.



Nu kan jag gå på dem men jag blir lite orolig.. tror på konstiga saker.



Kram på dig sötis och tack för mail du är en rar Mia..

2011-05-14 17:20:22
URL: http://www.thistakes.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0