Hösnuva?

Jag vet inte om jag börjar bli förkyld eller om det är allergin som börjat spöka! Jag brukar klara mig undan rätt bra såhär på våren men nu tycker jag att näsan börjat rinna lite väl mycket dom sista dagarna! Det återstår och se och tills dess får jag väl gå och snora lite då!

Ute var det jätteskönt! Lite för blåsigt för min del kanske.. men när man fick vinden i "baken" och hade solen i fejan var det LÖVELY!!

Vi var ute i nästan 1½ timma och nu är i alla fall jag hungrig. Bäst att jag skyndar mig innan någon hinner före och jag återigen får vänta på att bli mätt! :)

Kommentarer
Sara - Mamma till Maja

åå var har du hittat den lilla barbapappan som Lexie har i vagnen?? Maja har en stor och den är ABSOLUTA favorieten. jag har letat efter en liten länge men inte hittat nån som är kramvänlig/ätvänlig :)

2011-05-02 21:35:56
URL: http://smileysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0