Liljekonvaljer!

Jag älskar att plocka blommor och är så glad att liljekonvaljerna nu tittat fram!

Självklart var jag ju tvungen att plocka en bukett när jag såg dessa i går när vi var ute på en liten tur! :) Har dessutom hittat ett ställe i skogen inte så långt härifrån där jag såg att det börjar komma konvaljer också så nu kommer det dofta gott här i huset ett tag framöver! :)



Bjuder på en liten bild på mig och Classe också! Bilden är tagen bara några månader efter att vi träffades på Gran Canaria för 8 år sen! :) Då var man blond, brun och smal... Nu är jag inget av detta längre dessvärre! :)

Kommentarer
Susanne

Liljekonvaljer är verkligen en underbar blomma och doften är ljuvlig :)

Hoppas du haft en skön helg



Kramen

2011-05-22 18:23:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Men tänk hur mycket mer underbart livet är nu :) då tar man ju gärna emot alla förändringar som skett :)

2011-05-23 04:19:32
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0