Onsdagkvällen!

I kväll har vi haft Kippe och Angelica här på lite middag! Det blev tre rätters för dom andra och två rätters för mig, då jag inte äter sill!



Menyn kanske verkar lite dåligt sammansatt men såhär såg den ut!
  • Sill och färskpotatis
  • Helstekt fläskfilé med rotfruktsgrönsaker, bea + sallad
  • Rabarberpaj med vaniljsås
Nu är kvällen slut för mig, Angelica och Lexie medan grabbarna sticker ut på stan en sväng. Själv ska jag inta sängen för att sova ut inför morgondagen då jag ska träffa mammorna från den "gamla" föräldragruppen!

Vi ska först träffas hos Malin för lite lunch och ska sedan promenera bort till öppna förskolan och kolla läget!

Over and Out!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0