Rosa och grått!

Efterkontrollen gick fin fint och det var roligt att träffa Eva igen!

Vädret här i trollhättan är lite ostabilt kan man lugnt säga.. ena stunden sol... andra stunden spöregn och tredje stunden orkanvind och därför bestämde sig Lexie och jag att stanna hemma! Det blev dock en liten tur till Överby där jag hittade en klänning för 100:- på H&M. Visar den senare för nu tänkte jag faktiskt visa Er en "dagens" i en jätteskitig spegel (som bara stått i flera år utan användning) samt i motljus! :)



Jag bjuder på det och ska NU GENAST gå och putsa av speglarna (som vi dessutom inte satt upp än) :)

Kommentarer
Ida - mamma till Nova <3

Skönt att de gick bra på kontrollen :)

2011-05-25 15:28:35
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Fatima

Jag önskar jag vore lika söt som du.. vill också ha fina kläder på mig ..

2011-05-28 02:36:57
URL: http://www.thistakes.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0