Tidig uppstigning!

För sådär "cirkus" en timma sen vaknade vår lilla solstårle och berättade, på sitt lilla vis, för oss att hon ville ha mat! Klockan var då runt 06:00 tiden och hur trött man än är så självklart ställer man ju upp! :) Dotter och sambo somnade snabbt om igen men jag.... Jag kunde inte sova!!



Klockan tickade på och jag insåg att det inte var nån idé att ligga där och vrida och vända på mig... så nu sitter jag här i soffan i stället och kollar på Vakna Med The Voice på 5:an. Men jag kan säga Er att jag efter detta inlägg tänker inta position raklång och i samband med det förhoppningsvis somna om igen! Tv:n brukar funka bra som sömnmedel!

Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

svårt att bli sötare! :)

2011-05-13 07:51:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0