Brev från Buzzador!

Under tiden som vi var i Oslo damp det ner ett paket i brevlådan från Buzzador innehållandes detta från Natusan Bedtime serien!



Jag har alltså som "en Buzzador" fått möjligheten att prova på dessa två produkter och det ska bli spännande och se om man märker någon större skillnad mot de vanliga badtvålarna och oljorna!

Men en sak jag redan reagerat positivt på är den milt goda doften av lavendel... som också sägs vara skonsam och lugnande för kroppen!



Lexie älskar ju att bada och blir faktiskt lite lugnare på kvällen efter just ett bad. :) Nu ska vi som sagt se om det blir någon skillnad med serien från Natusan Bedtime! :)

Tror inte det kommer att göra att hon sover nätterna igen bara för det... men hon kommer säkert gilla doften av lavendel och eftersom barns kroppar är rätt så sköra så är det ju inget som kan gå fel i alla fall!

Tillsammans med detta fick jag även 20 st rabattkuponger att dela ut å jag tänkte faktiskt att jag skulle ta med dom till babysimmet senare dag å dela ut till dom som vill ha!

Gå gärna in och läs mer om Natusan och vill Ni bli en Buzzador och ha möjlighet att prova på olika produkter gör du det här!

Någon annan som har erfarenehet av dessa produkter... kommentera gärna!

Kommentarer
Ida

Båda dom produkterna köpte vi här om veckan för Millie brukar bada, duscha varje kväll för att hon blir lite lugnare och tänkte att ja de där kan ju vara bra, men hennes hud blev verkligen förstörd av de. Hon blev knotrig över hela kroppen... Så nu har vi skrotat dom och hon har inte heller fått bada för hopp om att de ska försvinna snabbare.. Och de börjar bli bättre nu:) Hoppas de funkar bättre för Lexie!

2011-11-02 09:00:53
URL: http://mrstongco.blogg.se/
Caroline

Jag har köpt badskummet till Viggo. Det luktar så gott! Men tyvärr kan han inte använda det, han får röda utslag. Viggo har iofs extra känslig hud.



Nej vi får tyvärr avstå sånt som doftar gott och istället köra på vanlig babyolja och Seba Med produkter.

2011-11-02 09:45:10
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Elin- mamma till Albin

Vi buzzar oxå natusan just nu:) Men jag tycker de doftar på tok för stark för att vara godkända för småttingar....

2011-11-02 13:27:35
URL: http://doncellita.blogg.se/
Carolina

Jag buzzar också just detta och jag tycker det är toppen! :) Jag gillar faktiskt just att det doftar lite. Det är ju så individuellt det där, men jag tycker det är mysigt att Wilda får dofta lite extra gott! Babydoften är ju ändå inget hon har kvar på det viset längre. Dessutom var det mysigt att massera lite efter badet också! :) Vanlig babyolja lägger ju sig bara som en hinna på huden men denna gneds in ordentligt! :)

Tråkigt att visa bebisar verkar ha reagerat på den. Aldrig kul när de små reagerar på något. Hoppas dom återhämtar sig bra.

2011-11-02 17:32:38
URL: http://bluppan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0