Morgonstök!

P3 i radion, Vakna med tha Voice på tv:n och en sprudlande unge som säger (läs skriker) DADADA daaaa Dadaa DAAA..(ungefär som dom där tvillingarna) är precis vad jag går i gång på på morgonen! Det är liksom i stället för många andras kaffe! :)

Classe är hos tandläkaren och jag själv har stökat lite i köket (med en unge hängandes i hasorna) och plockat i ordning i Lexies lekhörna! Lexie har fått frukost och jag har även fixat frukost till sambo nu när han kommer hem!



Sen fick jag Lexie till att somna om igen och det känns skönt då jag kan fortsätta mitt bökande här i huset utan att behöva tänka på henne i alla fall i cirkus en halvtimma! Eller ja.. har jag tur så hinner jag i alla fall skriva klart detta inlägg! :)

Sådär ja.. friden är över. Sambon stiger in genom dörren och ropar HALLÅ....och givetvis vaknar ju även Lexie då!!

Hoppas Ni får en skön måndag (pheuw)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0