Öppna Förskolan...

...tar ut sin rätt och Lexie har nu sovit i över 1½ timma! :) Hon somnade redan i bilen och när vi kom hem lyfte jag över henne i vagnen och nu står hon där ute!

Förmodar att hon vaknar snart å då är det slut på lugnet!



Annars har jag faktiskt inte så himla mycket att skriva om.... men vet Ni vad mina vänner... I dag var det en vecka sen, mannen, myten , legenden...Classe åkte i från oss.

Det har alltså redan gått en vecka... eller ja.. redan å redan.. en vecka att bocka av i alla fall! Dagarna lunkar ju på, men vissa stunder är jobbigare än andra. Bara det här med att Lexie vaknar på natten fortfarande.. Det tar på mina krafter och jag känner liksom att jag aldrig hinner komma i kapp.

I går tog jag mig faktiskt tid på eftermiddagen att somna tillsammans med Lexie och det var såååå skönt.. även om det inte blev så mycket längre än 25 minuter.

Vad resten av eftermiddagen bjuder på vet jag inte riktigt än men kanske blir det en promenad.... vi har ju inte varit ute på det i dag än. Hade tänkt gå lite nu när hon sov, men då hon inte hann äta lunch innan hon somnade, och jag inte visste att hon skulle sova så länge så vågade jag mig inte på det.

Vi kör väl en uppdatering i kväll igen så får Ni veta hur allt slutade! :)

Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Du är grym som kämpar på när mannen din är borta. Stor eloge!



Och vad fin Lexie är på bilderna i inlägget nedan. På dom här bilderna också såklart :)



Jag har Maria Nybergs mail så när jag mailat med henne återkommer jag med ett lösenord förhoppningsvis :)



Kram till Er!

2011-11-22 14:56:58
URL: http://mylifeinthai.se
Landkrabba

Tyckte det var nyss mannen din åkte. Det är två veckor sedan R åkte och det här har varit de två längsta veckorna även om de inte varit särskilt jobbiga. Tiden går bara så sjukt långsamt!

Jag mailade dig igår, på den adress du angett i kommentarsfältet, angående vart vi kommer hålla till i veckoslutet. Vet inte om du sett det? Vore som sagt kul att ses men annars kommer det fler tillfällen. Om resan går bra ska jag försöka pallra mig över till västkusten lite oftare, speciellt nu under vintern då mina föräldrar, som är fiskare, inte jobbar så mycket!

2011-11-22 18:51:16
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Landkrabba

Inte meningen att stressa! ;) Kom bara på att många, inklusive mig själv, har en bloggmail som aldrig kollas...

2011-11-22 20:04:01
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0