Vår söndag!

Det var många ute på söndags promenad denna soliga och helt underbara söndag och så även jag och Lexie!

Men dagen började tyvärr lite sissodär då jag kände en enorm saknad när jag vaknade! :( Hade helst bara velat dra täcket över huvet och inte göra ett endaste dugg. Jag hade verkligen söndagsångest..trots att dom flesta dagarna är den andra lik!

Men efter lunch fick jag ge mig själv en käftsmäll och skärpa till mig och det är jag glad för! Kl 13:00 lämnade jag Lexie hemmet för destination okänd! :)




Vi var ute i nästan tre timmar och hann med en hel del promenerande, gungning och fågelskådning. Väl nere i stan kom även Lexies farmor och mötte upp oss och sen gick vi hem till dom och käka lite mat.

Lexie åt förresten upp en HEL burk barnmat... det händer inte ofta så hurra för det! :) Nu sover hon och det känns som att jag snart gör detsamma. typiskt när det börjar en SÅN BRA film i kväll kl 22:00!

HOLIDAY! Har Ni sett den? Om inte... GÖR DET! Det är en såndär Dirty Dancing film som man bara vill och kan se om och om och om igen! :) Å skulle jag nu somna så gör det väl inget då jag har den på DVD!

Så... dagen som började sådär... kunde inte blivit mer perfekt för att ha varit en söndag!

Kommentarer
Sara, mamma till Charlie

Vad härligt! Skönt att du åtminstone har nära och kära i närheten, och fina lilla Lexie :) Beundrar dig ska du veta!

Kram

2011-11-20 20:59:58
URL: http://sarasland.com
Angelica

Visst har det varit en fantastisk söndag!! ;) Trist att vi missade varann igår :( Det får vi åtgärda snart! Stor Kram

2011-11-20 21:52:41
Evelina - mamma till Lucas

vilken mysig dag ni fick tillslut :) Helgen hos oss har gått i ett... idag har vi haft en riktig hemma dag! Urskönt!



Holiday är en av mina favoriter.. En riktig feelgood film... tittar på den nu, men kommer inte se hela... började ju tyvärr så sent.



sov gott fina ni. kramar

2011-11-20 23:17:26
URL: http://evelina84.blogg.se/
jennie - mamma till Malva

Mössan är ju så fin, malva har en likadan :)

2011-11-23 13:19:49
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0