Julmingel + lunch!

I natt har jag sovit som en kratta. Drömt massa knasiga drömmar och snurrat runt som en torktumlare!

Drömde bl.a. att  jag var med i Bachelorette...kan ju iofs va trevligt om man hade varit singel :)... att jag bodde på ett hotell med Svenska Hollywoodfruarna där Gunilla Persson var lika knäpp i drömmen som i verkligheten och sist och så himla otäckt så drömde jag om att, Ni vet hon, Ann Lundberg från antikdeckarna ramlade i vattnet tillsammans med Lexie! Som tur var så kom dom båda upp igen... men usch..Det var HEMSKT!

Vad kommer allt i från liksom?



Som tur var så var ju alltihopa bara en dröm!! Pheuw!

I dag ska jag i väg på "julmys" till en av våra leverantörer på jobbet! Lite tidigt... men det är mer lite mingel och att dom vill visa vad dom har att erbjuda nu inför julen! Å ja.. det kan ju alltid vara lite trevligt att komma i väg lite å tjuvsmaka på julen! Det brukar finnas lite julmat och så brukar man bl.a. få glögg och en kall dag som denna känns det helt rätt! :)

Sen ska vi rota i lite kartonger som vi varit och hämtat i ett förråd som vi haft...spara...slänga... Ja Ni vet.. såna där jätteroliga måsten!! NOT!!

Längtar tills i morgon... inga måsten och så helg på det!! Å på söndag sticker vi till Norge..men mer om det sen! Nu ska jag göra mig i ordning..ska ju vistas bland folk i dag! :)


Kommentarer
Caroline

Haha, ja det var minst sagt en konstig dröm!

2011-10-20 11:10:54
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

Det var tidigt med jul:). Kul med tripp till Norge!:) Kram

2011-10-20 11:35:39
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Jessica

Vilken härlig bild på Lexie! Hon är ju så himla söt :) Kram

2011-10-20 20:52:58
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0