Minisemester till Karlskoga!

Hej hopp!

I dag är det fredag och vi ska ut på vägarna igen. Nämligen till min hemstad Karlskoga. Hur länge vi stannar är inte riktigt bestämt än, men jag tror vi åker hem nån gång i nästa vecka... typ tisdag.. då vi ju har babysim på onsdag.

Å tänk... då är det bara en vecka kvar tills "papi" kommer hem!! :)



Nu måste mamman i huset ta och göra sig i ordning och packa klart väskorna så vi kommer i väg nån gång i dag. Har dessutom några ärenden som ska utföras innan vi åker också!!

Lexie är som Ni ser helnöjd över vår lilla minisemester!!

Ha en bra helg!

Kommentarer
personal statement

Ich habe mich auch gerade angemeldet. Klingt sehr interessant. Wobei ich es doch sehr lustig finde, dass mit den drei Referenten keine reinen Blogger sondern Journalisten, die bloggen, eingeladen wurden.

sara mamma till felicia

Jag tycker du är så otroligt stark som orkar vara själv utan sambon så länge. Jag vet ärligt inte om jag skulle orka. Ibland tryter tålamodet då är det verkligen skönt att lämna över Felicia till pappa ibland.



Jag beundrar dig :)

2011-10-12 08:02:29
URL: http://sarissaris.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0