Härliga morgon!?

Vaknar klockan 06:00... AV MIG SJÄLV!

Varför???

Visserligen tycker jag att det är skönt när jag slipper bli väckt av något annat, i vanliga fall Lexie, men när hon ändå sov kunde väl jag också få göra det.

Men nej....hon sov på ...så jag vände på mig för att själv försöka slumra till då jag hör att hon hört mig och själv börjar skruva på sig. SKIT tänker jag... nu gäller det att ligga prick still så att hon inte börjar bli uppspelt bara för att få uppmärksamhet!

O ja.. där låg jag i den obekvämaste ställningen och visst somnade hon om.. men till viken nytta? För jag låg ju fortfarande som en pinne, VAKEN, och kunde inte röra mig! Ha ha.. Tror dock att jag hann å slumra till ca 25 minuter innan Lexie vaknade " på riktigt"! :)

Men jag ska inte klaga för natten har ändå varit okej och jag känner mig rätt så utvilad trots allt!


Lexie låg tidigare på golvet och fick i sig oidentifierbart föremål in i munnen! Jag satt vi bordet och hör hur det smaskar nere från golvet... :) Förmodligen var det väl nån gammal smörgås eller plätt från gårdagen... Ha ha...men efter detta satte jag upp henne i stolen och gav henne en leverpastejmacka.....som ganska så nyss kom upp då hon trycker i sig dom små bitarna för att sen sätta i halsen!

Det är inte lätt att va liten...men nu gör vi ett försök med gröt! Det brukar vi lyckas bra med!

Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

aww sötnosen! gulligt ändå att hon vill vakna när hon hör sin mamma vakna :)

2011-10-12 09:30:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Emma Viklund

Sv: Ja, tänk om dom slapp ha ont vid tandsprickning, annars åtminstone bara ha ont en endaste dag och att tanden sedan sprack igenom... Nu är det ju olika för alla barn, vissa ploppar dom ju bara ut på, vissa har endast lite feber osv osv.. Men nu har Melker varit hängig, snorig, febrig i några dagar och matvägrar :/ Blir så jobbigt... Och tanden har fortfarande inte kommit igenom :/

2011-10-12 09:38:29
URL: http://emmashjartan.se
Elin - Mamma till My | Gratis namntavlor!

Haha men vad typiskt! :) Skönt att du kunde slumra lite till iallafall :)



Kram

2011-10-12 10:39:35
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0