Första dagen är snart över!

Lexie sover och jag har tagit mig en varm skön dusch!

Vi var nämligen ute på en powerwalk förut på 8 km och då det nästan bara är uppför sista kilometern var jag rejält svettig när jag kom hem.

Det kändes som att jag gått längre men 8 km är väl inte så pjåkigt det heller när man väl tänker på va långt man faktiskt kommer! :)



Nu hoppas jag att Lexie sover gott hela natten så att hennes mamma får en god natts sömn efter den morgonen som var. :)

Första dagen har gått och vi har haft det bra.


Var ju på BVC i förmiddags och träffade lite andra mammor och barn där vi diskuterade barnsäkerhet. Viktigt nu när dom börjar röra sig. En olycka kan händer så fort!

Jag hoppas verkligen inte att man kommer att råka ut för någon större olycka framöver för usch vad man skulle skuldsätta sig själv då! Sen är ju barn alltid barn och måste självklart lära sig av sina misstag också...och slå sig kommer dom att göra... vare sig man vill eller ej! :)

Det jag inte vill råka ut för är en brännskada eller att hon skulle sätt någon i halsen. Då skulle jag verkligen få panik!!

Nu är det Idol å sen får vi se hur länge mina ögon orkar hålla sig vakna!?


Kommentarer
Fröken M

Fina bilder på er - Lexie ser sådär härligt "filurig" ut :) !!

haha... nä, viggo sa sitt första ord vid jul förra året ( det var mamma ) men sen har det varit stopp. Mycke ljud, men inga riktiga ord, och det är först sista 2 månaderna som det kommit fler och fler ord som vi faktiskt kan förstå ;)



Ha en mysig kväll !

2011-09-20 21:08:10
URL: http://frokenmela.se
Rocktjejen

Tack för kommentaren på min blogg. :)

& tack för styrkekramen. :)

Ja det är tufft nu, idag kände jag av det igen. Idag kändes det blä. Har berg - & dalbana nu. :(

När jag får se fina kommentarer på min blogg så blir jag glad.

Kramar!!

2011-09-21 18:18:37
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0