Dagens sista uppdatering!

Öppna förskolan var en hit! Lite väl mycket folk kanske under själva sångstunden men sen droppade många av å det blev lite lugnare! :) Sammanlagt var vi 24 vuxna och 22 barn där i dag.

Ja.. Ni kan ju tänka Er den ljudnivån och vad mycket intryck för dom minsta!



Nu sitter jag i soffan ny duschad då jag faktiskt pallrade mig i väg på ett Step Up pass kl 20:00 förut. Lite svårt att hitta motivationen så sent men det gick å det var skönt efteråt! :)

Svärmor kom hit efter hennes träning och höll Lexie sällskap så jag kunde smita i väg men tyvärr så hade hon tydligen skrikit sista halvtimman innan hon tillslut somnat! Förmodligen övertrött med massa intryck från dagen med alla nya ansikten..... och så var inte mamma hemma på detta heller. :(

Men jaja... det är inget att göra åt... i bland blir det så!

Kommentarer
Anna

Jag tycker det är ganska ofta våran tjej, på 2 månader är övertrött en stund på kvällen, med skrik av och till i ca 30-60 min.



Så det är sånt som händer mer än i ibland hos oss,men vi mammor måste ju få träna en timma:)



Du är så stark, din blogg peppar mig! Tack :)

2011-09-23 13:38:51
Ida - mamma till Nova <3

Det är ju lite jobbigt när de är fööör mycket folk. Nova tycker oxå att det blir alldeles för mycket ibland. Men det är ju säkert så som du säger, de blir för mycket intryck för dom.

Kram

2011-09-23 21:39:50
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0