Första uppdateringen av dagen!

Ja... vad ska man säga? Lexie vaknade i vanlig ordning runt 04:00 tiden...

....och i vanlig ordning tog jag upp henne till mig för att hoppas att hon skulle somna om! Men nej.. inte heller i natt gick det att lura henne. Efter ca 45 minuters vevande och flaxande fick jag till slut ge med mig. Om hon bara somnar om på en gång så är det ju inga problem.. men jag förstår ju att är man vaken så länge så hinner man ju liksom bli hungrig på kuppen!


Mmmmums.. frukostgröt med katrinplommon för lilla magen! :)

Efter matmys somnade hon ju i sin säng igen för att sedan slå upp sina blå 07:15 ungefär. Men då var jag så trött så jag tänkte att hon får ligga där lite och greja med sina nallar och hux flux efter ca 20-30 minuter upptäckte jag att det var tyst!! :)

Hon hade somnat om... nu var det bara jag som också skulle somna om också! Och det gjorde jag.. ända till 08:30! Men om jag var speciellt pigg då vet jag inte.. men det var i alla fall längre än i vanliga fall! :)

I dag tror jag faktiskt att jag ska ta mig till Öppna Förskolan för att rasta Lexie lite. Kul med nya leksaker och så brukar det ju vara sångstund på eftermiddagen... och sång.. det gillar Lexie!

Hoppas Ni får en bra Torsdag!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0