Halvtid!

Ja nu har min sambo varit hemma i 2 veckor (redan). Dags att börja njuta fullt ut av att ha honom hemma två veckor till eftersom att det sen är för sent.

Tänk bara i morse då jag kunde ligga kvar i 15 minuter.. visst...inte så länge.. men det var ändå 15 minuter som jag kunde ligga kvar i sängen BARA för att JAG ville det och för att inte någon liten sprattelmaja låg där i sängen å ville upp...för det tog pappa hand om.

Nej.. mer såna mornar tack! :)



Lexie sover förmiddag och har så gjort i rekordlång tid känns det som! Vet inte om det var för att vi tog oss ett bad efter frukost eller om hon helt enkelt bara var väldigt trött! :) Skönt är det i alla fall då vi hunnit plocka i ordning lite samt slängt i två maskiner tvätt...PLUS.. att jag hunnit göra mig i ordning.

Resultatet ser ni ovan... Inte varje dag man sminkar sig nu för tiden!  Men jag måste säga att jag faktiskt känner mig liiite fräschare med spackel i fejan även om jag inte har några som alls problem att gå utan smink heller. :)

Dock behöver jag plocka mina bryn ser jag.. min ständiga kamp då jag inte gillar...vill...eller kan...plocka dom själv! Så nu måste jag passa på medan pappa i huset är hemma. Ska även i väg och fixa mina naglar sen också!!

Måste ju göra mitt bästa till dopet även om jag är ett hopplöst fall! :)

Sådär ja... nu har hon vaknat och lyckats göra både det ena å det andra i sängen då hon fick somna utan blöja!!

Har man inget att göra så ser man lätt till att få nåt att göra!! Herregud... sanering på hög nivå här hemma nu!! Nöjdare Lexie får man leta efter!! Ha ha..

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
fian- mamma till Alex

Hallå fining!



Ja man vet aldrig det där med sovrutiner hehe men njuter av det sålänge o håller tummarna att det fortsätter så här :)



kram o hoppas ni ha en skön tisdag

2011-09-06 13:10:07
URL: http://fianandersson.blogg.se/
frida

Ne dom försöker ju va roliga hela tiden som dom som i the voice är , men de känns bara tillgjort och pinsamt haha!



Oh en dreambox, va de ? De låter tufft :p De vill jag oxå ha hihi!!



Gud va tiden går fort, tyckte de igår du skrev att din karl kom hem..

Ja hatar att plocka brynen.. så jäkla tråkigt, å dessutom så har jag lyckats förstöra dom i yngre dagar och har nu två bryn som växer olika haha!



Kramar !

2011-09-06 13:59:33
URL: http://fritte.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3

Nej, det är det lättaste som finns känns det som ;) Haha. Och till sig själv är väldigt tråkigt!



Vilka fina bilder på dig själv :)

2011-09-06 14:48:49
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Linn 22, mamma till William

Hej :) Jag blir alltid lika nyfiken på hur folk hittat till min blogg så jag måste fråga om du kommer ihåg hur du kom in till mig :D

Mobilblogga är underbart ja. Har sms/mms bloggat förut på blogg.se och det tyckte jag var sådär lagom bra. Men nu har jag laddat ner en blogger.com app och den funderar alldeles utmärkt. Skrev ett lååångt inlägg förut under tiden jag sövde pojken i vagnen, perfekt liksom!

Himla söt tös du har! Hur är det att vara sambo med en sjöman? Antar att han är borta länge åt gången eller jobbar han som en vanlig "arbetare" med vanliga arbetsdagar?

2011-09-06 15:39:01
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com
Linn 22, mamma till William

Ja det är alltid roligt att höra ifrån de som är inne och kikar på bloggen :)

2011-09-06 20:05:23
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com
Evelina - mamma till Lucas

All styrka till dig du är en riktig power-mamma :) Helt rätt att ligga kvar och njuta bara för att du kan ;)



varma kramar

2011-09-06 22:39:38
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0