Kartongbarn!

I dag när vi vaknade upp var det betydligt lugnare väder ute... till och med så att en lite solstråle lyser igenom då och då!

I dag ska vi på babysim som vanligt på onsdagar och jag tror faktiskt att jag tänker ta en liten promenad ner dit nu när det ändå är rätt så okej väder ute.

Killen ska inte med i dag då han har lite annat för sig å då kanske det blir så att vi stannar kvar och fikar lite med de andra mammorna idag...om nu några har tid. :)



Som Ni vet sen tidigare så gillar ju Lexie att åka runt i diverse kartonger (eller ja.. hennes mamma och pappa tycker rättare sagt att det är roligt att stoppa ner Lexie i diverse kartonger) och jag har även en liten filmklipp från detta tillfälle att visa Er framöver!! Ha ha.. hon ser så jäkla rolig ut och jag skrattar varje gång jag tänker på det.

Nä nu har lillflisan vaknat från sin förmiddagslur och det är dags att ta tag i dagen. 

Ha en skön Onsdag på Er!

Kommentarer
frida

Haha va hon e söt !!:P



Här brukar vi oxå stoppa ner barnet i kul grejer haha.. Kundkorg e kul å åka tycker noel :P

2011-09-14 21:57:10
URL: http://fritte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0