Nya naglar!

Stack i väg till Överby förut för att möta upp Angelica och ha lite egentid. Nya naglar stod överst på listan..... men givetvis kom jag ju även hem med några påsar också! :) Visar Er lite utvalda grejer i morgon! :)

Men först mina naglar!



Hade först tänkt mig lite ljusare lack..men då det nästan blev lite fööör ljust blev det detta i stället.

Ja ja.. ingen fara på taket.. om tre veckor blir det hur som helst nytt i alla fall... då det ungefär är så ofta som jag fixar mina naglar för Er som undrar!!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Jämt när vi går på Överby önskar jag att jag med satt där och fick dom fixade. Nååån gång ;)

2011-09-06 21:04:06
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Sofie -Mamma till Casper

Jag har oxå tittat in där flera gånger och tänkt gå in. Men aldrig blivit av. Måste fixa de någon dag, är ju så roligt och då dom fixade.

Få man ställa frågan vad dom tar för de?

2011-09-06 21:12:55
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Carolina - Mamma till WIlda

Så snyggt så! :)

Jag önskar jag kunde ha såna. Älskar naglar. Har varit och fått dom gjorde ett fåtal gånger men jag tillhör den lilla grupp som nagelförlängning inte sitter kvar på. Det liksom vägrar och släpper jättefort och bli fult efter bara nån dag. Tråkigt med sant. :(

Annars hade jag haft såna alltid :)



Svar: Gött att kroppen tog av sitt eget under din grav. ju. :) Har en kompis det var likadant för och sen när bebisen var född tappade hon ju massor av det hon hade innan grav. :) Tänk om man hade varit så lyckligt lottad. ;) haha.. Det är ju inte så att man sörjer när man tappar kilon liksom.

2011-09-06 22:09:12
URL: http://bluppan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Ja det gick verkligen superfort! Jag hann nog liksom aldrig fatta vad som hände och sen när det blev sånt långt händelseförlopp efteråt så har liksom förlossningen glömts bort lite...



Helt sant, vi vet inte hur Lucas framtid ser ut. vi har ingen aning om han kommer att kunna sitta, stå, gå, prata, se...(iof inga garantier för något barn egentligen men något som man faktiskt tar för givet att de kommer kunna...) Samtidigt som det kanske inte kommer att märkas något på honom sen. Det är det som är det svåra, man vet inte om man ska tänka stor eller smått i det hela.



Jag förstår vad du menar med att kärleken är större, jag har själv tänkt på det många gånger... Man får en annan respekt för livet. Jag kan önska saker med Lucas som andra föräldrar tycker är superjobbigt (som vaknätter, kolik, skrikit barn...osv...) bara han slapp gå igenom de han gör nu... Men alla har ju olika saker att relatera till. Jag märkte t.ex i föräldragruppen att de var flera som hade det jobbigt hemma men som säkert omvärderade sin situation när de fick höra om Lucas. Och så är det ju. Det kommer alltid finnas någon som har det värre....även för oss. Men så kan man ju inte alltid heller tänka. Vaknätter är jobbigt för dem som har de och kolikbarn... och skrikiga barn....osv... (Nu spårade det här ur...men de var skönt att få skriva av sig till någon) ;)



Alltid lika roligt att titta in hos dig!



Åh coola naglar :) ser fram emot att se din shopping ;) hihi Sov gott!

2011-09-06 22:36:17
URL: http://evelina84.blogg.se/
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

åh gud va snygga! känner du någon som gör naglar eller går du till salong?

2011-09-08 20:58:43
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Jennie - Mamma till Malva

Riktigt snyggt :) härligt med lite chockrosa tippar..

2011-09-10 16:29:36
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0