Skor skor skor! :)

Lovade ju visa Er lite av det jag köpt i går! 

Givetvis kunde jag ju inte hålla mig från att köpa skor....så det blev två! :)  Dom ena behöver jag verkligen då jag är i behov av ett par rätt så basic, svarta, skor med lite högre klack men ändå inte för hög! :)

Dom andra är mer såna där "slit och släng" skor som jag typ drar på mig då jag har mina mysbrallor på... och kanske lite snabbt måste sticka till affären...Ni vet! :)



Lite lagom hög klack på dessa tycker jag. Har tyvärr blivit alldeles för bekväm efter att jag blev mamma men vill ändå inte bara gå omkring i lågskor. Så dessa var ett bra alternativ tycker jag. Har dessutom ett par (nästan) likadana i brunt också! :) Snyggt i höst!



Sådan mor sådan dotter säger dom ju å ja.... vart ska det ta vägen med denna lilla tjejen då undrar kanske dom som känner mig!! Rosa rosa rosa... Ha ha.. Grejen är den att jag faktiskt inte tycker att jag klär Lexie så mycket i rosa som jag kanske borde för att gilla den färgen så mycket! :)



Sen köpte jag, till det rabatterade priset 30 kr, även denna supergulliga sjömansmössan till lillkrabban! Tänkte att hon skulle ha den nästa år då den ju passar så bra när vi är ute i båten och kusten!

Ja.. sen blev det även ett par vantar...några strumpor och en klänning till Lexie. Klänningen är tänkt till dopet... men då jag redan haft en annan i tankarna vet jag inte riktigt hur jag ska göra och vilken hon ska ha.

Kanske får jag fråga mina experter...nämligen Er... vilken vi ska ta! :)

Å Just det.... sen blev det även lite hårprodukter till "moa"! Det var väl det liksom!!

Kommentarer
Elin - Mamma till My ♥

Jättefina skor, både till dig och Lexie!

Jag gillar också dom där rosa uggens, men min sambo är inte lika glad i dom, haha. Jag är som du, älskar rosa! :D



Söt hon var i sin sjömansmössa! :)

2011-09-07 09:57:58
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Gisela mamma till Ebba

HAhahaa åååh va gulligt!:D

tack för fin kommentaar! <3

2011-09-07 10:42:16
URL: http://giiselas.devote.se
Evelina - mamma till Lucas

Jättefina skor :) Gillar era uggs hihi...

2011-09-07 11:51:03
URL: http://evelina84.blogg.se/
fatima

Åh så fina saker du köpt, älskar dina boots.. bra som bas skit bra klack och funkar både till vardag och fest :) eller barnvagn gående :p



Dem där rosa sakerna har Isayah i beige.

2011-09-07 11:59:52
URL: http://www.mina-prinsar.com/
Elin - mamma till Alicia

Snygga skor både till mamman och till bebisen :)

2011-09-07 21:32:22
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0