Att man inte blåst bort?

Vi lämnade huset i förmiddags, trots allt, och gav oss ut på en liten utflykt med hemligt innehåll! :)

Att vi fått känna på stormen Katia kan jag däremot tala om att vi gjort! Herreguuuud vad det blåser ute!



Vad det är vi gjort kommer jag inte tala om förens det gått i lås...om det nu går i lås och OM vi ens vill att det ska gå i lås!

Nu är vi i alla fall hemma i gen och varenda blomkruka på fram och baksidan har blåst omkull! Stackars blommor...tur att jag har en sambo som är snäll och går ut och plockar upp och ställer in dom mot väggen i stället för att dom bara ska ligga där! :)

Kommentarer
Helena

Nu blir jag ju nyfiken:) Hoppas att ni hade trevligt ialla fall. Ja fy vad det blåser, har ju hört att det blåser ännu värre utåt kusten, så jag kan tänka mig att det BLÅSER hos er. JAg tycker att det är världens storm här:)

2011-09-13 19:12:24
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

gu vilken söt dress/jacka med öron hon har på sig :D

2011-09-13 19:56:12
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0