Ombyte förnöjer!

När klockan var 10:00 hade vi redan hunnit med två klädbyten på lillan! :)

Gröten hon glufsade i sig i morse bestämde sig nämligen för att det var lite för mycket mat i magen å VIPS så kom det upp lite grann...eller...ja.. en hel del faktiskt! :) Såpass att det inte bara var att torka bort i alla fall.



Men vad gör väl det? Det är ju sånt som händer... Lite olyckligt att vi tagit av haklappen typ 5 sekunder innan bara.

Nu ska jag också ta och göra mig i ordning och sen tror jag att jag tar med mig Lexie och går ner till stan för att fixa lite inför killens födelsedag som är i morgon! :) Inte vilken födelsedag som helst.. det är nämligen hans 30:e! :)


Ombyte 1 (lite väl stor body kanske...haha...stl 68)

Ombyte 2 (lite mer lagom body i rätt storlek...nämligen 62)

Det ser ut som vi bara bytt överdelen... men även byxorna är bytta. Upptäckte att jag typ hade två likadana... ett par ärvda och ett par som jag själv roffat åt mig på rean!! Perfa!! :)

Om Ni undrar vad det är för liten röd prick Lexie har ovanför sin mun så är det inte munsår. Hon har däremot lyckats riva sig själv med sina vassa små naglar!

Spelar ju ingen roll hur mycket man klipper...dom är ju sylvassa ändå. Ska prova och se om det blir bättre å fila dom!

Någon som vet?

Kommentarer
joi

Alltså det där med bebisnaglar.. vad är de gjorda av? och hur fort växer de inte??

Jag klipper bara.. har försökt att fila, men jag tycker det är så äckligt att fila.. jag ryser, så jag struntar i det.. hon får väl riva sin mamma :D

2011-09-16 11:21:56
URL: http://minbebis.com/blogg/missjoi
Elin - Mamma till My

Vilka fina kläder hon har :) Här börjar 68 bli lite smått :P



Vi både klipper o filar, men de växer ju så fort. Så varannan dag klipper vi.

2011-09-16 12:09:03
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Sara - Mamma till Maja

Här klipper vi bara! att fila tar för lång tid och maja gillar INTE att sitta still längre stunder, det är en kamp varje gång :)

Så här rivs det också emellanåt. trots att man försöker få bort alla vassa kanter!

ha en bra lördag!

2011-09-17 10:35:52
URL: http://smileysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0