Lite småhängiga...

Japp.. som rubriken lyder är vi lite hängiga här i huset. I alla fall jag och Lexie...eller i alla fall JAG! :( Inget allvarligt men snuvan är ett faktum och jag har även ont i halsen och känner mig allmänt seg liksom...men i mitt fall går det mesta att bota med lite värktabletter.

Däremot hoppade vi babysimmet i dag och hittade på lite annat i stället - då jag tycker det är dumt att dra upp å ner Lexie i badet om hon inte riktigt är 100.  Men att lämna Lexie till farmor och farfar till hennes stora lycka, gjorde mig ingenting! Och medan lillloppan bytte lite miljö satte vi oss i bilen mot Mariestad där vi sen åkte hem med en båt bakom bilen!

Så det kan bli! :)



Haha.. den båttokiga i familjen klarade av att vara båtfri i 3 dagar. :) Tanken var ju att vi skulle ha en båtfri sommar för att köpa en större båt till hösten... men är man uppvuxen på sjön så är man å det vi köpt nu är mer än badbåt. Man kan sova i den å så, men det är absolut ingen båt man bor i en hel sommar som den andra var! :) Men den duger absolut över sommaren att åka ut å hänga i på kusten när solen lyser!

Ett bra pris fick vi den för också.... MEN...då måste den rustas upp en  HEL del då den stått på land i 4 år utan att någon rört den. Fick nästan en liten chock när jag såg den.... och det kommer krävas några arbetstimmar men det är ändå ganksa lätta saker att åtgärda i slutändan. Och även om vi kommer få lägga ut en del (bla på kapellet) så kommer vi att ha tjänat en kosing på kuppen i höst när vi säljer den igen! Det gillas!

Nä, nu ska jag sluta babbla och lägga mig under filten... ensam...med en kopp varm nyponsoppa med en klick vaniljglass i....Mumma för halsen det!!

Classe..?? Ja.. vart tror Ni han är?? Ute i båten såklart! Haha..

Kommentarer
Sara, mamma till Charlie

:(

Krya på er! <3

2012-04-18 21:27:21
URL: http://sarasland.com
Rocktjejen

Skickar Krya på er kramar till er tre. :)

2012-04-19 00:19:17
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0