Morgonrock och en liten resa!

Tack för Era tips om vart jag ev. kunde hitta en morgonrock!! Tyvärr hjälpte dom inte då jag redan hade irrat runt i dom butikerna Ni tipsat om! :) Men stort tack ändå!



Kom ju på att vi har Needs For Kids här i Trollhättan också å då den affären är HUUUUUR stor som helst så tänkte jag att där måste dom ju ha morgonrockar. Å ja... det hade dom. Flera olika med det fick bli den ovan då den var minst krims krams på! :)

Men varför var det nu så viktigt att hitta just en badrock då... Jo.. det är nämligen så att jag och Lexie åker med dom andra mammorna och barnen (från föräldrargruppen) till badhotellet i Frederikhavn i morgon!!

Tidigt i ottan sticker vi från Trollhättan till Göteborg där färjan väntar på att ta oss över till Jylland och Frederikshavn där ska vi spendera en ett dygn med massa bus, bad, god mat och trevligt sällskap. 6 mammor och 6 barn...som gjort för kaos. Haha... Men kul ska det bli.

Nu ska jag gå igenom sista packningen så att det bara är att åka i morgon bitti!
Ha en fin helg... och PS... Jag mår mycket bättre nu! :)

Kommentarer
Timjanoakleja

Åh så fin den var! Vad kul att resa med andra mammor och barn, låter urmysigt!



Kram

2012-04-21 18:55:34
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Åh vad spännande och roligt :) Hoppas ni får det toppen!

kramar

2012-04-21 19:45:35
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Va skönt att du mår bättre! :) De värmer.



Låter ju också urhärligt med den lilla trippen! Hoppas ni har en skön helg! Kramar till er flickor

2012-04-22 11:37:01
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0