Ingen värme ute direkt!

När klockan var 08:00 i morse stod frukosten framdukad och innan det hade familjen även hunnit med ett litet morgonbad. :)

Efter lite plock och dammsugning gick vi ut på altan och tittade på när "pappi" tvättade bilarna. Blev ingen långvarig vistelse ute direkt då det blåste iskallt... och när en kompis dök upp bestämde vi oss för att gå in och fika lite i stället.



Nu sover lillan en liten middagslur, Classe är och handlar något medel till altanerna och jag... jag bloggar lite. :)

Men snart är det väl dags att börja tänka på lite lunch! Har både pannkaka och kyckling gryta färdig till Lexie och vi får väl se vad hon föredrar. Om hon ens vill äta någon alls... hon har nämligen varit lite dålig med det på sistonde (IGEN)! :(

Hon håller på att få fler tänder och jag antar att det är det som spökar. Det är lika jobbigt och tråkigt varje gång. Jag/vi vill ju bara att hon ska äta liksom!! Men så länga hon äter välling och verkar må bra så är det väl inget att oroa sig för. Hon får ju ändå i sig lite mat. Men blir det inte bättre snart får jag nog ta en tid till BVC för en liten extra vägning för att vara på den säkra sidan.

Kommentarer
Anna- Mamma och Socionom

Jag tror att det är lite jobbigt för alla föräldrar att ens barn en dag ska gå på förskolan. Men nu när det är andra dagen jag lämnat så känns det så himla bra:).

2012-04-13 12:52:13
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
sandra- Med pojke i magen

Myslek ute :D



SV

Japp väntar mitt första barn som är beräknad 7/7 :D Så de är ett tag kvar..

haha får hoppas att de hinner komma enn uppföljare till kommande år ;D



Hoppas du får en finfin helg!

2012-04-13 15:52:12
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Jennie- Mamma till Melker

Rätt smart lösning ändå tycker jag, fram tills det blir varmare ute iaf som du säger..

Himla dumt det där att det inte finns hjälmar i rätt storlek, menar tillverkarna att barn med litet huvud vid 1 års ålder ska få gå miste om roliga cykelturer bara för det :S

2012-04-13 16:04:20
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0