Liseberg!

I onsdags kom vi på att det skulle bli en perfekt dag att åka till Liseberg på! :) Storsemester....perfekt väder, dvs lagom varmt och inget regn... och ja... säkert skulle INGEN annan tänka likadant som vi!! Eller???? ;)
 
Mycket folk och många barn! Ja... det hade vi faktiskt räknat ut redan innan vi åkte men tyckte ändå att det kunde bli en bra dag. Å det blev det! Lexie var helnöjd, jag vann ett 1:a pris på en utav tävnlingarna i 5 kampen som vi körde och Classe och hans mamma vann en varsin stjärnvinst på varsitt chokladhjul och själv vann jag en sketen chipspåse när jag väl vann på ett hjul!! Haha..
 
Men som sagt... dagen var bra och vi var där i 10 (härliga) timmar!!! ;)
 
 
Lexie verkar gilla karuseller lika mycket som mamma och pappa å det bådar ju gott för framtiden!! :) Tyvärr blev det ju endast barnkaruseller för mig del eftersom man inte kan åka så mycket annat när man är gravid. Men nästa år... då jäklar.. då är det jag som köper åkband!!! :)

Kommentarer
Emma

Åh, jag vill också till Liseberg :)

2012-08-04 10:42:26
URL: http://akeroe.blogg.se
Evelina - mamma till Lucas

Så kul!!! Synd bara att jag inte kan åka något som går runt runt runt runt... haha.. men mysigt är de ju där ändå o några roliga saker finns de allt :)

2012-08-06 19:41:12
URL: http://evelina84.blogg.se
Therese

Det ser ut som en himla fin dag trots att ni inte var helt själva ;)

2012-08-09 20:57:49
URL: http://mylifeinthai.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0