Nu är det slut på det ensamma....

Dagen är kommen och det känns otroligt bra. I dag kommer "pappa" hem!

  • Inga fler ensamma kvällar i soffan
  • Inga mer ensamma mornar med lillan
  • Inga mer "massa måsten" hela tiden
  • Ingen mer stress när man ska göra sig i ordning
  • Inga fler ensamma nattningar och uppvak
  • Inga fler ensamma "hitta på saker"

Ja... listan kan göras lång... Väldigt lång! Tänk att bara få lämna över ett blöjbyte liksom... Bara en sån liten sak är STORT för mig ska Ni veta!

Egentligen är det knäppt (när jag tänker efter) vad mycket man gör när man är ensam och även om svärföräldrarna alltid ställer upp om jag behöver göra något, vilket betyder jättemycket, så hade det varit betydligare lättare om även min familj funnits i närheten.

Kan nog inte ens tänka va mycket lättare allt skulle vara då! :(


Häromdagen när vi var och hälsade på Melwin och hans mamma... Snorig, en aning skelögd och full koncentration! Haha..

Men nu är det såhär och nej.. vi kommer inte flytta till Karlskoga (får ofta den frågan).... även om det säkert skulle underlätta mycket för mig! Men nu är vi fler i familjen och det finns fler anledningar till att jag inte vill flytta till Kga också! Så ja.. där kommer dom där för och nackdelarna igen!

Men jag saknar att bara kunna åka hem till Pappa och Anna-Lena och till Mamma och Olle en vardagskväll..eller till min Storebror Fredrik med familj där Lexie kan bli underhållen av sina kusiner. Å när lillebror och hans tjej kommer hem till Kga så skulle vi få träffa dom också!! Att åka hem till mina barndomskompisar och fika... Ja.. jag tror Ni förstår! Att hitta på saker både på vardag och helger helt enkelt! :(

Men nu är det ju slut på allt det där i en månad  å det är ju så att man får tårar i ögonen så glad jag är! ♥

Kommentarer
Anna-mamma till Vincent

Tänker på dig då och då och det måste verkligen vara jobbigt! Kram

2012-02-07 11:55:39
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Rocktjejen

Tack för din fina kommentar. Blev bra glad när jag läste den. :)

Smörgåstårtan blev lyckad & alla tyckte den va god. :)

Ha en bra dag, timmarna känns kanske långa nu, men men snart står din Sjöman där i dörren. ;)

Kram

2012-02-07 12:54:55
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Emma Josefine - Mamma till Alva

yeeey :) underbart att han är på hemgång !

2012-02-07 13:43:33
URL: http://emmajosefine.com
Therese- Mamma till Ameah

Vad underbart att ni får hem mannen/ pappan igen. MYS på fina Ni <3

2012-02-07 13:48:50
URL: http://mylifeinthai.se
Evelina - mamma till Lucas

åh jag är så glad för er skull!! shit nu är ni kompletta ett tag! Underbart :) Gråt vännen gråt!!



Förstår att den där lyckolistan kan göras hur lång som helst :) härligt!



Man är ofta kluven inför olika val man gör. Man vet ju aldrig om man gör rätt eller fel heller för den delen. Man får lita på magkänslan, va ska man annars göra. Förstår att saknade efter familjen måste vara extra jobbig de veckorna du är ensam. Tänker på dig fina. Kramar <3

2012-02-08 21:43:19
URL: http://evelina84.blogg.se/
Fatima

Åhhh vad glad jag blir för er skull.. känner igen känsla. Massor av kramar.

2012-02-09 13:31:43
URL: http://www.mina-prinsar.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0