Vår helg i Göteborg!

Det blev inget bloggande  fredags kväll...och heller inget  går lördag. Man är ju lte av en tidsoptimist i bland men det är bara att inse att när man är  väg så är det inte alltid man hinner eller har lust! :)

Hur som helst hade vi det JÄTTE trevligt. En helg som vi satt lite i tradition! Många fina båtar fanns det men inget (ny)köp i år. Dock fick Lexie sig ett par söta (självklart rosa) foppa tofflor som hon kan springa runt/upp/ner med i på båten i sommar. ;) Är ju en aningens lite allergisk mot dom där "tofflorna" men jag måste tyvärr erkänna att både jag och sambon har dom på båten då dom ju är så himla smidiga! :/

Men nu kommer lite bilder!




Lyckad dag som även blev en lyckad kväll!

Vi käkade på ett ställer som heter Räkan vars inrednng i stort sett består av skyltar som gästerna har skrivit. Vi har själva en skyllt som sitter uppe sen 6 år tillbaka då vi var där och firade Classes pappas födelsedag med släkten!

Under tiden vi käkade fick Classe ett mess där det visade sig att två av våra vänner var i stan så Lexie följde med farmor och farfar till hotellet och vi gick vidare till en pub för att sedan avsluta kvällen på Incontro som ligger i anslutning till Hotellet. Där mötte vi upp ännu en bekant för att slå klackarna i taket!

När vi sedan vaknade i går vankades det god hotellfrukost. Mums säger jag bara.... men oftast tar man åt sig så mycket knasigt att man ens orkar äta upp hälften! :( Sen vilade vi lite fram till utcheckningen kl 11:00 för att sedan ta en tur på stan med tillhörande shoppinglunch!

Kvällen spenderades framför Melodifestivalen och Hangover II! Haha.. vad jag skrattade...dom är ju så roliga... och att Bradley Cooper har en av huvudrollerna gör det ju inte sämre! :) Han är en riktig "heting" om Ni fråga mig!

Nä.. nu ska vi ut i det fina vädret och åka pulka!! Hoppas Ni haft en lika bra helg som vi!

Kommentarer
Carolina

Ett filmtips till er som också gillar "Hangover" är "Horrible Bosses" :D en hysteriskt kul film där allt som kan gå fel går fel!! Haha.. Såna filmer gör ju att man själv sitter o får ångest över alla problem dom får! Haha

2012-02-12 17:08:02
URL: http://bluppan.blogg.se/
Frusol

Låter som en riktigt trevlig helg!

Räkan är min absolut favvo restaurang, har blivit en tradition sedan jag var liten att varje gång gå och äta där så fort vi är i Gbg. Längtar tills vi kan ta med skrutten dit. Kanske redan i sommar, vem vet.

2012-02-12 20:39:35
URL: http://frusol.blogspot.com
Pernilla & Alwa

Låter som en mycket trevlig helg! :)

Såg på bilden att ni har en 3 hjuling som jag är sugen på till Alwa. Är ni nöjda? :)

Kram

2012-02-12 21:15:06
URL: http://alwag.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Ni ser ju ut att ha haft en urhärlig helg :) Läskiga bilder där L står i fönstret :P hahaha... hade jag aldrig vågat (men jag är en liten höjdfegis!)



kramar till er flickor

2012-02-13 22:12:10
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0