Fullt hus!

Snart färdigpackad tror jag...

Har packat om lite sen vi kom hem i går, för i eftermiddag bär det av till huvudstaden! :) Behöver ju inte rikgit ha med mig allt, som vi kom hit med, för bara två dagar! :) Har bantat ner en väska men ändå ser det ut som att vi ska flytta någonstans! Haha..

Här är det full fart då det är 7 barn i huset... alla mellan 10 månader och 10 år!! Behöver jag säga at ljudnivån  är i högsta laget! :)

Men jaja.. vi ska ju som sagt snart åka å då blir det lite lugn och ro! Lexie gillar ju att ha massa folk runt omkring sig men just nu sover hon faktiskt (hur f*n nu det går till)!


Lexie med sin yngsta kusin Alwa 2½ år!

Funderar lite på hur bilressan ska gå sen.... det är nästan 25 mil till Sthlm från Kga och Lexie brukar ju ofta somna i bilen... men i dag somnade hon ju så sent så nu får vi se hur det blir. Förmodligen somnar hon framåt 17:00 - 18:00 tiden igen och då blir nog en sen kväll för oss!! 

Men jag har en liten aning om att det finns några som tycker att det är bra (att hon som sagt är vaken lite när vi kommer fram)...som dom längtat! Ska bli skönt att slänga upp fötterna på bordet å se dom andra krypa omkring på golvet... i stället för mig! :)

Alltså.. Kan Ni också känna att det Ni just skrivit bara är en massa "dravvel"? Just nu känner jag så i alla fall! Det här inlägget kunde jag lika gärna struntat i att skriva... för fy fasiken vilket ointressant och osammanhängade inlägg... men nu är det ju skrivitså jag publicerar det ändå! :/

Kommentarer
fian- mamma till Alex

Åh så trevligt! Ha en härlig helg i storstan :)

Kram kram till er

2012-01-20 15:32:57
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Timjanoakleja

Vad mysigt med familjehäng och storstad samma helg! :) Känner igen känslan men tycker inte det var bara dravel, kul att löda om dina tankar!



Ha det bra i Sthlm!

Kram

2012-01-20 15:41:37
URL: http://www.timjanoakleja.wordpress.com
Josefine - Mamma till Alva

haha jag känner ofta sådär "vem vill läsa dethär egentligen??" men vi tycker ju at det är intressant ;) hoppas att du haft det fin i Värmland och får det bra i Stockholm :)



kramar

2012-01-20 18:33:04
URL: http://emmajosefine.com
Ida - mamma till Nova <3

Hoppas ni får en riktigt fin helg :)

Och visst var bridesmates otroligt rolig? :D

Kram

2012-01-20 21:21:32
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Martina

Jag tycker det är döööööööintressant att läsa allt du skriver. Fjäsk fjäsk! På riiiktigt alltså. Det är ju din blogg. Du får skriva precis vad du vill :) Hoppas ni får det mysigt i kungliga Hufvudstaden.



Kram

2012-01-20 21:40:49
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Evelina - mamma till Lucas

ja jag stod ut o läste allt ditt dravvel. Eller stod ut o stod ut... jag gjorde det iaf. ;) hihi... nädå. Sånna inlägg kommer ju då o då. Man tänker att vem tusan kommer att läsa igenom hela detta?? Men de finns alltid någon knäpp galning! ;) som jag... :P



önskar er en toppenvecka!!!! kramar, ska ta tag i de där mailet någon dag :P

2012-01-21 19:26:02
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0