Myspys i Karlskoga!

Några har undrat lite vart vi skulle åka i dag och, inte för att det varit hemligt men, nu kan jag tala om att jag är i min gamla hemstad Karlskoga!

Inte så länge dock för i morgoneftermiddag bär det av mot huvudstaden tillsammans med pappa och min mamma nr 2! :) Vi ska hälsa på min lillebror och hans tjej! För mig å Lexie blev detta en liten bonus tripp då pappa och Anna-Lena bestämt detta sen ett tag tillbaka... Å då lillebror och Kristin längtade efter Lexie passar vi alltså på att hänga med! Kommer bli super mysigt!

Nu är det film (bridesmaids) med grönsaker och dipp hos storebror med familj! :)

Skriver från mobilen så jag avslutar här!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0