Tillbaka i Trollis!

Å så var vi hemma igen! :)

En vecka går fort när man har roligt...och framförallt när man har fullt upp! Det har ju blivit en del bilåkning då vi ju även tog en weekend till Stockholm men jag måste säga att Lexie fixat det utan knappt något gnäll alls! I går sov hon dessutom nästan hela vägen hem från Karlskoga till Trollhättan som är ca 22 mil!

Den här gången har jag i stort sett BARA träffat familj och släkt! Svårt att hinna med både familj och kompisar när man har en sån stor familj som jag har. Sist jag var hemma flängde jag omkring som en vante och det var jättekul det med. Men när jag kommer "hem" till Karlskoga vill jag på något sätt också kunna njuta och försöka ta det lite lugnt. Här i Trollhättan har jag ju inte möjlighet till detta i samma utsträckning.

Tänk om det vore lite närmre till Kga.. då skulle allt vara lite enklare..men nu är det som det är å det funkar ju uppenbarligen också! :)


Lite bilder från i tisdags när vi var ute och åkte skridskor! :) Bara en sån här sak liksom...att få träffa sina brorsbarn mitt i veckan och hitta på bus... guld värt!! :)

Har precis fått Lexie i säng för förmiddagen och jag ska ta och göra mig i ordning. Ska luncha med en arbetskamrat i dag...Pannkakor IT IS!!! :) Det är ju torsdag som Ni vet. Och efter det tänkte vi ta oss ut till lek och buslandet här i Trollhättan där vi ska möta upp lite andra mammor/pappor och barn!

Och i kväll blir det träning.. så ja.. fullt upp när man kommer hem! :)

Kommentarer
veronica - fyrbarnsmorsan!

Halloj.

Kikar in, har tyvärr inte tid att kolla bloggar regelbundet längre men då och då kikar jag in och ser hur ni har det.

Vad stor och söt prinsessan är....



Jaha, så ni har varit i sthlm :-D

Vad trevligt!!!

Nästa gång får du komma förbi på en fika :-D

Kramizzzz

2012-01-26 12:35:57
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Evelina - mamma till Lucas

tänk nu har de gått en vecka. Det verkar ha varit toppen! Tror verkligen du behövde det. En vecka närmare målet :D Härligt!



tänker på er.... mycket o ofta! Varma kramar till er flickor!

2012-01-26 21:32:40
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0