Vår helg!

Hur gick det nu då i Fredags på bowlingen! riktigt jä-la skit dåligt kan jag tala om! :) Jag kom inte sist men såhär dåligt var det länge sen jag spelade. För lite öl i kroppen helt enkelt. :) Nä.. skämt och sido... vet inte vad det var men vi alla var rätt kassa och okoncentrerade. Vi var helt enkelt mer intresserade att tjöta med varandra än att slå den där perfekta striken. DOCK..., gjorde JAG lagets enda STRIKE! det Ni! :)

Kvällen var för övrigt mycket bra och när vi skulle käka så blev det ett tjej och ett killbord. Mycket roligt då det är några "nya" tjejer med i gänget nu som ska lära känna! Kan säga att det bjöds på en HEL drös med fnitter och skratt. Mycket nyttigt för min mammahjärna! Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av.. tog bara några kassa mobilbilder som inte är så mycket att ha! Bjuder på en bild av bara mig i stället! :)



Gårdagen spenderades i sängen fram tills Lexie kom hem strax efter lunch. Vi har ju ny säng å det är såååå skön. Så det var svårt att gå upp när man ändå inte hade någon att tänka på. :) När Lexie kom hem åt vi lunch för att sedan ge oss ut på en promenad. Vi gick ner mot stan och när vi ändå var där så blev det ett spontanbesök hos Classes föräldrar som bjöd på räkmacka och öl. Sen var det lika lång väg tillbaka... Tröttsamt! MEN... så kom vi ju på att vi kunde prova på att åka buss. Så sagt och gjort...30 minuter senare satt vi på en buss på väg mot Björndalen!

Jag har ALDRIG åkt buss sen jag flyttade till Trollhättan... vilket är typ 8 år sen nu... så det var på tiden å nu vet jag att det inte är så svårt med vagn heller! Dagen i dag har spenderats ute i den friska luften och vi tog bl.a. en promenad ut till Överby och handlade lite .

Efter det blev det lunch... tv tittande och till slut somnade vi ALLA i sängen och vaknade för kanske bara en kvart sen. Guuuuud så skööönt! Å vilken skön slappar söndag. Frisk luft och sen inte göra NÅGONTING. Nu blir det till att tända brasan och fylla upp badkaret... varför sluta när man är på topp av "attgöraingenting"! :)

Hoppas Ni haft en härlig helg Ni också!

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Men du, lika härligt med en bild på dig :) hihi...! Skönt med en integöranågontingdag :) Här är de typ så också...eller mer tadagensomdenkommerdag! :) Gillart skarpt! Nu tog jag dagen som den kom o då hamnade jag visst i soffan under tjockfilten med dator i knät. Har lite halsont så jag funderar på glass. Mitt frusna jag hurrar väl inte men halsen hurrar desto mer! :)



Låter som ni hade en härlig kväll iaf :) Kul! De var du värd tjejen! Ha en fortsatt skön kväll i plurret :) kramen från småland!

2012-01-08 18:32:26
URL: http://evelina84.blogg.se/
Pernilla - Mamma till Alwa

Verkar som en fantastiskt bra helg :) Vi hade tänkt gå ut och premiäråka pulka med Alwa men det kom så mycket i vägen. Får ta det i morgon! :)



Kramar

2012-01-08 19:36:58
URL: http://alwag.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva

håller med Evelina, en bild på dig är inte fy skam :) fina du ! hoppas att ni har haft en fin helg, vad roligt med bowling det var riktigt längesen !! :) kramar

2012-01-08 19:55:09
URL: http://emmajosefine.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0