Tröttfia är hemma igen! ;)

 
När jag väntade Lexie hade jag en arbetskamrat som typ VARJE dag sa till mig va trött jag såg ut! Vissa dagar var det befogat... många andra dagar INTE..... för så bra som jag mådde när jag väntade Lexie var länge sen då!
 
Hallåå... hur kul är det att få höra det varje dag när man inte är det!? Å hur som helst.. om jag nu skulle vara det kanske den personen inte behövde påpeka det varje dag. Samma sak kan det vara lite nu ... att det typ är befogat att säga till mig att jag ser trött ut bara för att jag kanske har det lite tufft emellanåt när Classe är borta!  Jag behöver inte höra att jag ser trött ut... jag behöver kanske i stället en litet peppning.
 
Jag menar inte att man inte får säga det till mig... men Ni fattar tror jag..det blir liksom tråkigt att höra att man ser ut som ett levande lik varje dag!!
 
Nu VET jag dock att jag ser för jäkla trött ut å det är jag också med all rätt! Efter en veckas flängades fram och tillbaka i Karlskoga är jag nu rätt slut! Det tar på krafterna att vara i hemmastaden också då det är många som ska besökas. Men jag gör det också så gärna för "hemma" är ju alltid hemma men familj och vänner!
 
I morgon är det jag som vaknar upp pigg som en lärka då Lexie i natt "så gärna fick sova hos farmor och farfar"!! :) Jag var inte sen till att tacka JA kan jag tala om för Er! Så nu väntar en natt med förhoppningsvis god sömn och en lugn morgon där jag bara kan få rå om mig själv!

Kommentarer
Jenny L

Vad skönt för dig. Passa på o ha det lite skönt. Hon har det bra dör hon är och du laddar lite energidepåer för att bli en extra snöll o go mamma sen. =)

2012-07-03 22:26:31
URL: http://jennyler.blogg.se
Pernilla & Alwa

En skön sovmorgon är du mycket värd :)
Såg en magbild på Instagram. Så fin!
När är det beräknat nu igen? :)

2012-07-04 13:20:05
URL: http://alwag.blogspot.com
Evelina - mamma till Lucas

Och jag som ALLTID (o nu överdriver jag verkligen inte) tycker att du ser så fräsch ut! Verkligen... (ja du kommer säkert ihåg alla gånger jag påtalat det...) Och jag skulle inte skriva det om jag inte tyckte det! Puss på dig lilla lärkan <3<3

2012-07-04 21:40:51
URL: http://evelina84.blogg.se
Nilla

Hahaha........jag har en aning om vem du menar... :) Så tröttsamt att höra, jag håller med!!!! Jag håller med Evelina här ovan att du är så jäkla fräsch jämt så man blir förbannad! Märktes ingen skillnad på det när du väntade Lexie. Man hoppades att du skulle förfalla lite i alla, men ICKE!!! Jäkla människa..... ;)

2012-07-05 08:39:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0