Var jag ute (och drack) i går?

Nä, det var jag inte jag gick å la mig kl 22:30 men i kropp och knopp känns det ändå som att jag sitter inne på en liten baksmälla trots allt!
 
Varför? - Jo, det ska jag tala om för Er!!
 
Jag vet inte vad det är, kanske är det värmen?, men dom senaste nätterna har Lexie sovit som en kratta...vilket ju jag också då blir lidandes av!! Det har varit flera nappinstopp och dessutom flera "duttningar" med välling/vatten under natten. Från att kanske ha vaknat 1-2 ggr till detta. :( Det som bara skulle bli bättre nu tänkte jag! Och inte nog med det... när hon sedan vaknar där runt 3-4 är hon gärna vaken 1 timma eller 2!! Och hur lätt är det sen för mig att somna om tror Ni!? Inte alls lätt då många tankar mal genom ens huvud och när Lexie väl somnar ja.. då börjar knyttet i magen att sparka på. Då kan man ju visserligen inte annat än att småle lite... men ändå!! LÖS AV MIG PLEACE!!
 
 
Nu tänker Ni säkert också... Men.. började inte du med att lägga Lexie i egen säng!?
 
Jo, det gjorde jag å det gick ju faktiskt över förväntan, men efter att vi kom tillbaka från Kga började ena Lexies hörntand att spöka och jag kände att jag inte orkade springa upp mitt natten hundra gånger om jag skulle överleva nästkomande dag. Plus att jag är så mörkrädd!! :) Så jag bestämde mig för att låta henne sova hos mig tills sambon kommer hem då vi gör ett nytt STENHÅRT försök!
 
Men nu har vi ingen tid att sura över detta för i dag kommer min ena bror med familj hit och stannar tills på tisdag och ja... då mina vänner kommer han ju hem!! :) Så dom här dagarna kommer inte bli några problem att gå och det ska bli så skönt att några andra kan underhålla Lexie lite så jag slipper stå för det stup i kvarten. För det är jag rätt trött på nu kan jag säga :)

Kommentarer
Maria

Jobbigt det måste vara, skönt att du får lite avlösning snart och att han kommer i övermorgon. Själv är jag lite bakis idag efter den trevliga kvällen i Trollhättan igår

2012-07-22 11:52:09
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Här är det också lite jobbigt om nätterna, Edvin drömmer så mycket mardrömmar och skriker i sömnen (han sover också med oss nu då vi inte riktigt haft en "normal" vardag på ett tag då jag först var borta på kurs i ca 3 veckor och sen åkte vi hem till min mamma och nu är min lillasyster här så jag vill inte att han ska sova ensam nu, tror han behöver oss lite när det är såhär "rörigt", hehe men kanske bara jag som är lite övernojjig? :P) Kul att ni ska bli 4 förresten! Hade helt missat det! Stort grattis! Kram

2012-07-22 15:33:41
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Ida - mamma till Nova <3

Det är aldrig roligt med vakna nätter. När Nova var sjuk för ett bra tag sen började hon komma över till vår säng mitt i natten. Och så har de fortsätt. Så vi ska med köra på med att få henne sova i sin egna säng hela natten snart. Har du några bra tips, hur ska ni gå tillväga? :)
Kram

2012-07-23 07:40:08
URL: http://idacarlgren.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0