Helgen är här!

Här fick man lite sovmorgon i morse!

Inte förens 07:30 vaknade älsklingen upp i morse. Å faktiskt så har natten varit jätte bra! Vaknade en gång och fick då lite välling men åt bara 50ml.... Förmodligen inget som håller i sig men man får vara glad för det lilla! :)



I dag ska vi fylla dagen med promenad, handling och en tur ner till stan. Å så ska vi väl hälsa på djuren också. Lexie blir helt till sig när vi kommer i backen där man kan skymta djuren och varje gång vi ska gå ner till stan så får man gå (om)vägen förbi! Haha.. Gäller att inte ha bråttom med andra ord! :)

Skönt att helgen är är men nu vill jag bara att den ska vara över så att det blir måndag.... för då är det bara EN DAG KVAR tills vi får träffa vår tredje hälft! ♥


Kommentarer
Pernilla & Alwa

Vad skönt med sovmorgon :)

Alwa väljer att gå upp vid 06 varje morgon.



Åhh vad härligt att han snart kommer hem :)



Även att jag har min sambo hemma så tycker jag inte man hinner med något ändå ;) hihi



Ha en fortsatt trevlig helg.

Kramar

2012-03-31 07:01:49
URL: http://alwag.blogspot.com
Evelina - mamma till Lucas

Vilka underbara bilder <3 de fick mig att le :)

2012-04-01 23:04:30
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0