I min hemstad!

Lämnade Trollhättan i går för ett dygn i Karlskoga där familjemys stått/står på schemat!

I går var vi musikal där min bonusmamma hade en av huvudrollerna! Den var jättebra ochviol var superduktig! ;) Under tiden var Lexie hos hennes mormor och bonusmorfar och det gick jättebra trots att hon inte träffat dom på länge! Blev endast lite gråt i slutet då hon var trött!

Efter musikalen åkte vi hem till min storebror och åt middag! Lillebror och Kristin var också med å vi stod för varsin rätt! Så himla kul att bara träffas vi syskon med respektive!

I dag ska vi träffas alla hos pappa och Anna-Lena (bonusmamma) igen där vi ska få mat och fira mig och Kristin som också fyllt år! Å för barnen blir det även skridskor på sjön denna underbara dag!

Sen är det tyvärr hemförd för oss! BVC besök i morgon och sen åker Classe på tisdag igen! ;(

 


Kommentarer
Jennie

Vad tråkigt att han åker :( Jag förstår inte hur du orkar vara ifrån honom, eller att han orkar vara ifrån er.. Jag tycker det är jobbigt när sambon och jag jobbar om varann och vi ser bara varandra när vi byter skift hos Malva :/ :)

2012-03-04 15:40:53
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Birgit

Härligt med familjemys! Kul att träffas bara syskonen oxå, det blir så sällan när man inte bor nära. I helgen kommer min bror hit och ska bo hos oss istället för hos våra föräldrar - för första gången! :)



Stor kram idag på den tråkiga dagen!!

2012-03-06 08:15:30
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
frida

Hej, mysig blogg du har! Det måste vara tufft att vara ensam så längen MEN ack så mysigt när han kommer tillbaka ; )Kram

2012-03-06 18:54:05
URL: http://www.vittochglasklart.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0