Inte en das på rosor just nu!

Då har ännu en dag passerat och det inte ofta jag säger det här...men just nu önskar jag bara att denna helgen ska vara över!

I går hade jag en av mina mindre bra dagar men gjorde ju såklart det bästa av situationen för Lexies skull. Det är väl helt enkelt så att både krafter och tålamod börjar ta slut såhär efter 4 veckor "ensam"! Deppig, ledsen och småsur... Japp.. där har har Ni mig!



 När vi vaknade i morse kändes det änså som att det skulle bli en bra dag. Men tji fick jag... Lexie har nu vart gnällig i tre timmar. Så fort jag råkar göra något annat än att vara med henne blir hon tjurig!

HALLÅ...Vi bor i ett hus... jag har sysslor att göra... Jag är inte bara mamma...jag vill göra mig i ordning också. Något som Lexie inte alls vill förstå verkar det som!

Har precis fått Lexie att sova förmiddag och när jag "postat" detta inlägg ska jag försöka fortsätta med det jag försökt hela  morgonen... att plocka och få undan lite grejer. Sen när Lexie vaknar ska vi åka och handla och efter det sticker vi nog ner till "farmor och farfar"  då Classes bröder är på visit över helgen.

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Åh va jag känner igen mig! Har en liten som bara ska hänga mig i röven hela tiden. Visst, jag älskar henne men inland vill jag gå på toa alldeles själv :D



Unna dig en hel massa egentid när Classe kommer hem, de är du värd!

2012-03-31 15:44:46
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Jennie

Jag förstår dig, förstår hur du känner dig. Och du har all rätt till att känna så, be om hjälp när det verkligen är kris <3 Många kramar

2012-03-31 15:47:29
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Josefine

Kram till dig för att du är så stark och kämpar så bra, förstår att det måste vara tufft många gånger!

2012-03-31 21:03:06
URL: http://emmajosefine.com
Mandy & River

Gud vad du kämpar på bra :) kram

2012-04-01 18:19:21
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0