17:e Maj!

För ett år sen var vi i Oslo och firade deras stora dag. I dag gör det mig inget att vi inte är där då det tydligen spöregnar och även ska fortsätta med det! Stackare... dom som verkligen firar också!!

Hur som helst hoppas jag att vi kan åka dit nästa år igen och mysa lite! För ja... jag tycker verkligen om 17:e maj och önskar att vi nån gång kunde ta efter "firandet" här i Sverige också!



Ja.. det var förra året det! Tiden går fort! :)

I dag kommer för övrigt min mamma och min Olle hit för att spendera några dagar!! Underbart att få lite sällskap så att dagarna går lite fortare! Nästa vecka har vi också en hel del planerat och på helgen kommer pappa och Anna-Lena hit! Å ja.. sen har det gått 4 veckor typ... :)

Ja.. Glad 17:e maj då!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Va liten hon var :) Känns inte som de va så längesen dom var så små, men de är ju de egentligen!

2012-05-17 12:12:21
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Marie

sv: Hehe ja den är verkligen farligt god. Jag tänkte pröva den med sandwich i helgen. Kan vara lika farlig den ;)

2012-05-18 16:09:57
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0