NKOTBSB!!!

Ni som följer mig via instagram eller är vän med mig på FB har ju nu i ett dygn fått "höra" på mina fjortisfasoner. Men för Er andra kan jag tala om att det var en helt MAGISK kväll (för mig) i går. Att efter 20 år få se sina stora tonårsidoler igen var bättre än jag hade väntat mig.

Var helt lyrisk i går innan konserten.... å inte blev det bättre efteråt! Haha... Kan låta omoget och töntigt men jag kan inte råför det!!

Att dessutom ha fått röra vid (några av) idolerna gör det hela ännu lite roligare! Och hade jag vetat detta när jag var 13...ja.. då hade jag nog fått en hjärtattack och inte levt idag! Så nere i dessa pojkar var jag!! :)



Ja.. två HELnöjda tjejer som fått uppleva tonåren igen! ♥

En sak ångrar jag å det är att vi inte köpte ståplats... men vi hade jättebra sittplatser men satt inte ner en enda gång... Haha...Men som sagt.. Hade vi haft ståplats kan jag LOVA er att Mia borrat sig in längst fram och haft ännu mindre röst kvar än jag har nu!! :)

Nu ska jag kika igenom alla bilder och videor en gång till och tänka tillbaka på hur fantastiskt kul det var i går!

Hade bara med mig digitalkameran då jag inte orkade släpa på systemkameran så därav lite halvdanna bilder!

Kommentarer
sara

Men shiiit vad roligt... :) vilken grej å se dom igen :) Ha ha underbart <3

2012-05-15 05:58:07
URL: http://alwalouisemamma.spotlife.se
Evelina - mamma till Lucas

Du är ju bara för härlig!!! Kul att de blev så lyckat!!! Sånna grejer kan ju annars lätt bli en flopp. Så glad för din skull :) hihi... lite tonårspirr i magen kan jag tro ;) kramar till dig fining

2012-05-15 21:05:28
URL: http://evelina84.blogg.se/
Jessica

Tack för en toppen helg. Massa roliga minnen och nya

Jag behöver 7:- :) Puss

2012-05-16 01:10:40
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0