Bugaboo Donkey!

Sådär ja.. då var vagnen äntligen monterad och i morgon, fredag, blir det premiärtur för Lexie!
 
Ja.. hon har visserligen åkt omkring lite i den redan... här hemma i huset.... men i morgon ska den få bekänna färg då vi ju ska in till Göteborg på lite trevligheter! :)
 
Jag känner mig jättenöjd med valet av vagn och jag hoppas att den känslan kommer att hålla i sig framöver också! :) Lexie har ju alltid suttit "ifrån oss" i den vagnen hon haft, vilket har funkat bra, men att man nu kan välja är ju super!! Speciellt kan det vara bra när man går i affärer å så tror jag... då ser hon liksom inte en massa roliga saker "det första hon gör" utan nöjer sig kanske med att sitta och titta...och prata... med sin söta mamma och ännu sötare bebis som ligger där bredvid! :)
 
Men sen kan det även vara bra att ha henne framåtvänd vid promenader och liknade!! Ja.. man får helt enkelt välja efter humör!
 
 
Som Ni ser valde vi svart som bas färg och sand till sufletterna samt överdrag till liggdelen! Var först inne på off white vilket jag tror också skulle bli jättebra... men... killen var nog mer inne på sand och eftersom jag fick välja vagn så fick han ändå vara med att påverka något och jag är jättenöjd och tycker den är riktigt snygg.
 
Sen finns ju fördelen att man i framtiden kan byta i alla de oändliga färger och mönster om man skulle tröttna!! :) Å som jag skrev på instagram... Ser Ni så snyggt Missoni väskan matchar?? C tycker att jag är skitlöjlig och tänker inte alls gå runt med vagnen med "matchande väska till".... men vilken tur då att han är borta varannan månad så att jag kan göra PRECIS som jag vill!! Haha...
 

Kommentarer
Maria Berndtsson

Nu tycker jag allt C är lite kinkig, klart han ska gå runt med en matchande Missoniväska till vagnen. Hälsa honom att jag tror det skulle klä honom ;)
Ursnygg är den, både vagnen och väskan. Off white tror jag också hade varit snyggt men tro det är svårt att hålla det vitt så sand kanske är mer praktiskt

2012-11-16 09:05:48
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
N-N

Behöver man gå kurs för att klara av den, eller? :)
Det blir väl som med bilstolen - Alwa: Du är nog för gammal farfar! Kram N-N

2012-11-16 11:15:21
Carolina

Ett tips är att lära sig ordentligt hur man fäller ihop den. Inte som vi igår, då jag o Viggo knatade ner till kungsmässan. Sen kom Daniel med bilen o hämtade oss... Jaha, där stod vi som fån o visste inte hur den skulle fällas ihop:) tillslut gick det, med saker utspridda över halva parkeringen:)

2012-11-16 12:00:46
URL: http://Sjomanshustrun.blogg.se
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

den blev skit snygg i sand! och känns mer praktiskt med än off white vet att fler som har den färger bytt rätt snabbt för minsta lilla smuts syns så väl :p

2012-11-16 12:57:48
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Emilie

Såååå fin! Missioniväskan till blev ju perfekt :) Vi har fått våran och ska hämta den så fort vi har tid :) Vad tänker du köra på för åkpåsar i vagnen och liggdelen?

2012-11-16 21:17:38
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
emmawalfridsson.blogg.se

Så roligt att ni är nöjda med vagnen :) Jag älskar vår donkey! Så skönt att man kan ha sitsen vänd åt vilket håll man vill. Angående färgen så tyckte jag att sand var superfin! Och tröttnar man finns det alltid extra att köpa och byta lite ;) Vi har helsvart som bas men sen har vi en off-white sufflett också, det blir skitsnyggt med bugaboos rosa åkpåse eller dyna. Men på vintern kör vi svart suffla eftersom det blir så lätt skitigt, haha.

2012-11-16 22:57:02
URL: http://emmawalfridsson.blogg.se/
Hanna Karlsson

Kul med ny vagn. Den är riktigt snygg!

2012-11-17 12:36:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Verkligen sjukt snyggt!!! O att väskan matchat är ju jätteviktigt! Yta är ju de enda som räknas!!! ;) hihi Yta yta yta är mitt motto, annars kan de va hahaha! Fy tusan så skojig jag är!

Hoppas ni har de bra i Götlaborg! Njut! :) väntar fortfarande på den där bebisen! Kläm ut den snart tack! Puss på er

2012-11-17 16:19:20
URL: http://evelina84.blogg.se
Landkrabba

Håller med Carolina, vi har också stått på en parkering och sett allmänt korkade ut och kliat oss i huvudet "men det var ju här hon i butiken tryckte?! Eller var det här? Man kanske ska använda lite våld? Ja, våld löser allt..."

2012-11-17 16:38:27
URL: http://landkrabba.blogg.se
Frusol

Hej!
Den verkar riktigt smidig, har en fråga som jag tror du kan ha svarat på tidigare men hittar inte nåt svar just nu. Vart i från köpte ni vagnen?
För jag har för mig att jag läste någonstans att ni köpte den för runt 10 500kr???

2012-11-17 19:37:16
URL: http://frusol.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0